2013. június 22., szombat

Barcelona élménybeszámoló - 2. rész

Június 15. szombat

Igen csak meglepődtem, mert a Pityu előbb felkelt mint én. Kérdeztem is tőle, hogy mi a baja, de nem tudott magyarázatot adni különös viselkedésére. Ahogy terveztük délután 1 órára elkészültünk, és elindultunk Barcelona legnagyobb strandja felé, a Barcelonate Beach-re. Előbb meg kellett vásárolni a strandi kellékeket, mert ezek nem fértek bele a kézipoggyászba. Találtunk is egy kis boltot, ahol fürdőgatyát vettünk, 50 faktoros napolajat, mert mi ilyen hófehér bőrű könnyen felégő srácok vagyunk, de vettünk törülközőt is, ami természetesen Katalón zászlót mintázott. Ebben a boltban találtam egy tök jó Barcelonás pólót, amit nem tudtam otthagyni, és annyira jól állt, hogy többet le sem vettem! Nehogy már a New York-os pólóban kelljen sétálgatnom, mert hogy néz már az ki? :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése